Debe ser que cando cosumes non te botan fora

digo da discoscocoteca yacarey xa que tiña un expulxion de que non puida entrar dentro do locar de por vida dende a ultima vez que en trei (perdoade que escriva en galego ) xa que meu cabreo e un pouco desaxeitado non e a palabra pero algo polo estilo xa que a ultima vez votarme de por vida , fora do local e esta vez un tipo (un dos seguranzas dixo que se chámama Daniel quería falar con miguen . feito e o dixo , eu respondinlle que presentarlles os meus amigos Moncho e Pablo , deixoume empaz .
Ainda que tiña algún mais pola sala deixoume tranquilo , a ta que o vin cando tiña nas miñas mas un recipiente de liquido comprado no seu establecemento . Xa que si o comprara afora non podía pasar dentro (tendo dúas persoas fora. Chamadas seguratas , que non me debaian entrar neste intre de tempo )do local facendo coma se fose amigo meu . dándome a man aperta para que lle chocara a man (tendo en conta que el era o meu colega (en aparencia ) . O podo explicar xa que o ultimo día que fun o local rachoume a camiseta , e hoxe nin me dixo perdón polo que me fixo entre outras coma di cirme que non ten contratado un sistema de seguridade (negándomo todo xa que eu podo asegurar que ten os sistemas de seguridade ( se el entra por la porta aos lados ten dúas sinais una de cámara de vixilancia e outra de sistema de seguridade , as dúas coa empresa A1-Seguridade ; Facendo eu as practicas de: Equipos de electrónica de consumo te contradicindo explicitamente os seguranzas , non puiden elixir a modalidade ; por iso sei a información do local clamarlle de algunha maneira os que dirixen o local) e tendo información técnica non xenerica coma podían dicir eles do local no que están a rexer (yakarei)


firmado un Compostelán mellor dito un picheleiro (ainda que o meu blog teñaña o titulo de picholeiro)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Cometa con sentidiño